Grenada

Blogginlägg från onsdag 2019-01-30

Efter det korta stoppet vid Carriacou island så kom jag fram till södra delen av Grenada tisdagen den 29 januari och stannade till över natten vid Mt. Hartman Bay.

Jag rundade Grenada på onsdagen den 30 januari och fortsatte då norrut igen. Stannade till i Saint George's. Det var 28-30 grader i luften och 26-27 grader i det klara härliga vattnet.

Hela Grenada har var fantastiskt och det var jätte fina hus. Men då jag har många öar att besöka så siktar jag på att lämna Grenada och Saint George’s redan imorgon. Har fått lite tips och råd på vilka öar jag ska satsa lite mer tid på, där är ju ett helt gäng att besöka.

Efter att ha varit här nere och vänt vid Grenada så går jag nog tillbaka till Carriacou island före jag går vidare till nästa ögrupp.

 
 

Kommentera här: