Shoppat kaviar på Ikea

Varit på Ikea idag men kom dit för tidigt för att kunna få lunch, så det blev inga köttbullar för min del. Jag fick istället nöja mig med bacon, bönor och ägg, men det smakade tyvärr inte som jag hade hoppats på. Detta var ett lite mindre Ikea men jag fick i alla fall köpt mig Kalles kaviar och en ny madrass att ha i båten, då jag kanar runt för mycket på den jag har nu.

Promenaden till och från Ikea blev fin och jag har också fått skrubbat ena sidan av skrovet på båten. Den andra har jag sparat till en annan fin dag. Jag passade på idag att kika på ett museum och en klaffbron som jag passerar varje dag jag går i land.

Det ska blåsa ganska bra i några dagar och jag ligger ganska skyddat här så stannar kanske några dagar.

 
 
 
 
 
 
 
Det verkade vara lägenheter i denna byggnad, men det kan ju knappt gå att ställa en säng på tvären när den är så smal.
 
 
 
 
 

Kommentera här: