Saint Martin och Sint Maarten

 

Jag har bestämt mig för att ta flyget hem och har sålt Lilla My. Detta då jag känner mig klar och har en enorm hemlängtan, jag längtar efter nära och kära. Jag tycker inte att det är värt att skumpa runt i en torktumlare i ytterligare ett par månader, för att få några dagar på Azorerna och sedan kastas direkt in i arbete när jag kommer hem. Istället ser jag framemot att få spendera vår och sommar med familj och vänner. Jag har haft en otrolig resa, med många fantastiska och magiska stunder. Jag har upplevt saker som jag nog aldrig kommer att kunna förklara de som inte själva upplevt dem.
Resan har också inneburit många tuffa stunder då jag haft enormt stöd av min kära livskamrat Liz Åkerblom.

 

En månad till stannar jag i Karibien, sedan tar jag flyget hem. Jag har legat stilla på här på Saint Matin ett tag och om stund deklarerar jag ut, det ska bli skönt att få röra på sig. Jag seglar mot Anguilla, det är en seglats på ca 3 timmar. Har under de senaste dagarna haft besök av Anders och Gun.

 

Som ni kan se på bilderna nedan är det stor skillnad mellan rika och fattiga här.

 

 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Trodde först att det var ett aprilskämt men ser datumet och förstår att det är sanning. Du kan vara mer än nöjd ! Välkommen hem ! 👍👍💚🧡❤

2 Pelle :

Tack det ska bli underbart

Kommentera här: